*Riget*
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
*Riget*

Forum =)

ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

0ohrbuuso0 søger ind igen :-)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
servus
KongeTaber
KongeTaber
servus

Antal indlæg : 122
Alder : 64
Geografisk sted : Tæt ved GudenÅens udspring

0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Empty
IndlægEmne: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:08 pm

Hejsa.

Jeg er blevet overtalt af min mand, til at overtage dette frygtelige brugernavn lol! , og så har jeg samtidig fået strenge ordrer på at søge ind i alliancen igen.
Jeg er helt og aldeles grøn i dette her, men er blevet forsikret om I alle er klar til at hjælpe mig videre.
Tilbage til toppen Go down
kasperw
Ledelsen
Ledelsen
kasperw

Antal indlæg : 239
Alder : 30
Geografisk sted : nakskov

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:12 pm

du ved godt at han bare kan be om en ny kode til sin email uden du kan gøre noget ved det så jeg synes parsonligt det dumt
servus
KongeTaber
KongeTaber
servus

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:17 pm

det kigger jeg på til den tid. Man kan jo også vende den om og sige, at så har en anden fået den erfarring med spillet så længe det varede tongue
kasperw
Ledelsen
Ledelsen
kasperw

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:21 pm

jamen det er meget farligt og plus jeg vil ikke miste min gode nabo
byg
Matros
Matros
byg

Antal indlæg : 74
Alder : 40
Geografisk sted : Frederiksberg

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:29 pm

Hmm.. jeg kan forstå at er din mand servus? så han hun da en meget god guide.. og 0obuunso0 har lavet alt det sure forarbejde... det er bare om Dunnie vil miste sin farm Wink
servus
KongeTaber
KongeTaber
servus

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:36 pm

Kasper, jeg forstår ikke lige hvad du mener med du ikke vil miste din nabo? Morten har jo meldt sig ud, og hvis jeg ikke havde gået ind og overtaget kontoen var den blevet slettet, så du har mistet ham under alle omstændigheder på denne server.

Byg, hvad Dunnie angår kan han bare holde nallerne for sig selv lol! han har fået sin by nr. 2 så han kan bare holde lav profil, ka han pirat
Dunnie
Da Bongmand!
Da Bongmand!
Dunnie

Antal indlæg : 206
Alder : 34
Geografisk sted : Havdrup

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:37 pm

ja da self .. men jeg skal lige høre hvem helt præcist der vil overtage den ?
er det servus eller servus's partner ... =/
http://riget.heavenforum.com
servus
KongeTaber
KongeTaber
servus

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:41 pm

I love you det er min kone I love you

men da hun stadig ikke har fået nogen invitation til alliancens hjemmeside, kan hun jo ikke oprette sin egen profil endnu. Så hun må nøjes med mit ævl jocolor indtil I tager jer sammen Sleep
kasperw
Ledelsen
Ledelsen
kasperw

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:46 pm

okay jeg kunne ikke li morten håber det okay at jeg har sagt det
servus
KongeTaber
KongeTaber
servus

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:51 pm

nååååååårh du troede du ville miste MIG som nabo??
kasperw
Ledelsen
Ledelsen
kasperw

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:51 pm

ja
servus
KongeTaber
KongeTaber
servus

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:54 pm

NIKS og NOT .... den glæde skal du ikke have Razz jeg bliver her til evig tid, KUN for at genere dig santa lol!
Dunnie
Da Bongmand!
Da Bongmand!
Dunnie

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:58 pm

servus hvis din kone ikke orker det , så har jeg en kammerat der gerne vil ...
kasperw
Ledelsen
Ledelsen
kasperw

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 2:58 pm

pis os ej det er godt at du bliver da jeg synes at det er rigtigt godt at vi ligge 3 fra samme alliance lige op af hinanden også nete som helle ikke ligge langt væk for os
servus
KongeTaber
KongeTaber
servus

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 3:08 pm

Dunnie: Nej vi skal sgi ik ha flere skæverter herind over No lol! hun orker godt, men få nu sendt den invitation til hende, så hun kan komme ind i alliancen.

Kasper, du har helt ret, jeg render ingen steder da jeg har det som blommen i et æg mellem dig og Dunnie albino
kasperw
Ledelsen
Ledelsen
kasperw

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeSøn Maj 04, 2008 3:23 pm

så skal du gælde dig til at jeg får by nr 3 den kommer til at ligge lige ved siden af dig
Dunnie
Da Bongmand!
Da Bongmand!
Dunnie

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeMan Maj 05, 2008 6:07 pm

hmm servus .. jeg sys da ikke der er noget galt med skæverter =/
både mig og memphis køre da med klatten afro

men til det med det nye password , så kan du bare ændre mailen .. så kommer det nye password til Dig hehe ..
servus
KongeTaber
KongeTaber
servus

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeMan Maj 05, 2008 11:29 pm

tror hellere jeg må lade det der med skævverterne sive lige så stille ud i sandet Exclamation

det er nu ikke helt rigtigt det der med mailen. HVIS jeg kunne få kontakt til morten, ville han kunne sende en mail til admin@travian fra den mailadresse kontoen er tilknyttet, hvori han overgiver kontoen til den mailadresse han angiver. Så har han deffinitivt afgivet kontoen.

Men er der nogen der kan få kontakt til ham? I så fald må han meget gerne kontakte mig
Dunnie
Da Bongmand!
Da Bongmand!
Dunnie

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeMan Maj 05, 2008 11:33 pm

jeg har hans mobilnummer .. kigger lige på det imorgen .
servus
KongeTaber
KongeTaber
servus

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitimeMan Maj 05, 2008 11:51 pm

smuk småkage rabbit
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: 0ohrbuuso0 søger ind igen :-)   0ohrbuuso0 søger ind igen :-) Icon_minitime

0ohrbuuso0 søger ind igen :-)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
*Riget* :: Eksternt område :: Ansøgning til *Riget*-
Gå til: